Известие

Collapse
No announcement yet.

гори масло???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    За 120 километра си изгорих 0,5 литра масло заради сепаратор и то след основен ремонт. След почистване не го пипа
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
      1,5 до 2 литра масло за 700км имах Аз и се оказаха счупени бутала.
      Колега, надали е от масления сепаратор.
      Смяната на марката масло надали ще помогне много, ако гори масло гори всякакво, но има разлика колко.
      Но мисля, че най-малкото си за смяна на гумички, те са ефтини 20-30 лв но не знам колко зимат за труд и е хубаво да ти измерят компресията, ако имаш проблеми с нея проблема ти може да е от сегменти или бутала.
      По принцип форсирани двигатели като на нащи хубавици при здраво юркане може да погорват по 100-150 мл масло за 1000 км и това е нормално.
      Късмет!
      Даже и да се измери компресията(ако няма счупено бутало естествено), няма как да се "хване" масления сегмент.Моята от Ница до Пловдив изгори 12 л. масло.(мани, че и един ELF си бях взел и остана в хърватия).Смених гумичките, само дето се гъзих с две отверки да си отворя масления сепаратор - чист беше като аптека - и нищо!И като отворих мотора - маслените сегменти нямаха и помен от маслообиращите каналчета.

      Сепаратора не е за пренебрегване, но рядко се запушва.

      Ако колата е прегрявана, ще се разбере по гумичките - излизат адски лесно при дърпане..и по казанчето ако е напукано
      Last edited by GammaRay; d.m.y г., 08:18.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
        Даже и да се измери компресията(ако няма счупено бутало естествено), няма как да се "хване" масления сегмент.Моята от Ница до Пловдив изгори 12 л. масло.(мани, че и един ELF си бях взел и остана в хърватия).Смених гумичките, само дето се гъзих с две отверки да си отворя масления сепаратор - чист беше като аптека - и нищо!И като отворих мотора - маслените сегменти нямаха и помен от маслообиращите каналчета.

        Сепаратора не е за пренебрегване, но рядко се запушва.

        Ако колата е прегрявана, ще се разбере по гумичките - излизат адски лесно при дърпане..и по казанчето ако е напукано
        Съгласен съм колега, че меренето на компресията може и да не покаже отклонения дори и да има проблем, но ако има проблем с нея значи просто колегата трябва да прави основен ремонт.
        Той колегата правилно сме го ориентирали от най-простото и евтино.
        1. чистене на сепаратор
        после малко по-скъпото
        2.мерене на компресия
        3. смяна гумички
        и ако и това не помогне следва най-дебелото
        4.основен ремонт
        Иначе сменянето на марката масло не помага много.
        Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
        ЕГН:0103041325

        Comment

        Working...
        X